Reklamace

O postupu při reklamacích rozhoduje výhradě vedení firmy Florian Legno, které považuje oblast trhu s dřevem za obchod s „živým materiálem“. Dřevo není plast a proto nelze očekávat, že u každého přířezu či řeziva budou stejné požadované vlastnosti. Florian Legno si proto vyhrazuje právo stanovení určitého procenta „nereklamovaného“ materiálu, které závisí na charakteru dodávaného produktu a jeho množství.

Dalším požadavkem firmy Florian Legno je řádné převzetí dodaného zboží před jeho dalším prodejem nebo zpracováním.

Každá reklamace je tedy posuzována individuálně. V případě větších výrobních projektů je doporučeným řešením předcházení reklamací jednání ve výrobním závodě ke konečné kvalitě výrobku, případně osobní převzetí vyrobeného zboží při nakládce.


Sídlo společnosti

Dr. E. Beneše 966
277 11 NERATOVICE

+420 724 519 517

+420 608 372 372

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.